22.11.2019
Timothy Armoo poudaril pomembnost inovativnega marketinga

V sklopu Kompetentne Slovenije smo 20. 11. 2019 gostili mladega strokovnjaka spletnega marketinga in oglaševanja, Timothy-a Armoo-a, ki je z nami delil pomembna načela, kako osvojiti tudi generacijo Z.

 

Timothy Armoo je pri 24 letih direktor uspešnega podjetja Fanbytes, ki je razvila spletno oglaševalno video platformo, katera pomaga globalnim blagovnim znamkam, kot so Apple Music, Sony, YouGov, Warner, Universal Studios in tudi nekaterim državnim ustanovam, prenesti svoje sporočilo večinoma mladim, starim do 30 let, t.i. »generaciji Z«. Njegovo mrežo spletnih skupnosti in vplivnežev dnevno obišče preko 110 milijonov obiskovalcev. Preko svojega podjetja je revolucioniral to področje marketinga in prejel priznanja publikacij Forbes, Adweek, Business Insider, Huffingtom Post in drugih.


Generacija Z so mladi, ki so odraščali v spremstvu digitalne revolucije in večji delež svojih dnevnih informacij prejmejo preko interneta. Timothy Armoo, kot predstavnik te generacije, dobro razume kako iščejo informacije glede svojih najljubših blagovnih znamk in kateri sprožilci jih pozovejo k nakupu.

 

Na 3 urnem predavanju z naslovom »Generation Z. How to win thier hearts« je udeležencem preko svojih življenjskih izkušenj predstavil marketinške strategije in uporabo Instagrama, Youtube, Snapchat in TikTok kot orodja za dosego Generacije Z.


Z nami je delil svoja tri glavna načela, ki jim sledi, da osvoji tudi generacijo Z:
1. omogoči ljudem, da postanejo zvezde lastne oddaje,
2. ustvari pripovedno vsebino,
3. dotakni se njihove kulture.


Predavanje je nadgradil tudi s konkretnimi video primeri svojih projektov, s katerimi so si lahko udeleženci pomagali na predavanju, ko so dobili izziv reševanja marketinških scenarijev. Pravi, da se lahko z vsako znamko poistovetijo vse generacije. Pomemben je le pristop in vsebina. Zaključil je z mislijo, da ne smemo posebej razmišljati o njih kot o generaciji Z, saj je ravno razumevanje strank največji dejavnik našega uspeha.

 

Udeleženci so predavanje sprejeli z veliko navdušenja. Še posebej so poudarili izbiro teme in predavatelja ter uporabne nasvete in primere iz predavateljevih izkušenj. 

 

 

 

Več o Kompetentni Sloveniji in o napovedniku prihajajočih delavnic lahko preberete tukaj.

 

Projekt Kompetenčni centri za razvoj kadrov sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

 

 

 

Na vrh