Novica

06.02.2020
Marca v Slovenijo prihajajo Uroš Petrović, Nilima Bhat in prof. Satoshi Tsujimoto

V sklopu Kompetentne Slovenije v marcu za vas pripravljamo delavnice z odličnimi, tujimi predavatelji. Govorili bomo o tem, kako lahko ugotovljene lastnosti možganov izkoristimo v prid kreativnosti in marketingu.

 

V nekaj zadnjih letih je o delovanju možganov odkrito mnogo več, kot vsa leta poprej. Dokazano je, da se brezmejni skupki možganskih celic lahko usmerjeno razvijajo v želenih smereh, odvisno od naše želje in našega cilja.

 

 

 

Na delavnici »Kako vnesti kreativnost v vsakdanje delo?« (11. 3. 2020) nam bo Uroš Petrović, član MENSA Srbija predstavil, kako lahko nedavno ugotovljene lastnosti možganov izkoristimo, da bomo dosegli to kar si želimo? Kako aktiviramo to izjemno mrežo, ki jo povezuje na stotine milijard nevronov, da prične delovati kot nikoli doslej? Kako naj si uspešno in brez napora zapomnimo pomembne stvari? Kako naj to, kar delamo naredimo zanimivejše, tako za nas kot za druge? Kako naj povežemo vse kar znamo in tako spoznamo to, česar pred tem nismo vedeli?  Kot še dodaja Uroš Petrović “Odkrivanje je pomembnejše od odkritja. Trenutek odkritja pravega odgovora ni niti malo tako pomemben, kot je pomembna pot do njega«. Boste z nami odkrivali lastnosti možganov?

 

PRIJAVA

 

24. 3. 2020 bo Nilima Bhat  na predavanju »The Heroic Journey of Leaders for the Future« predala bogate izkušnje iz vodenja v globalnih podjetjih in svetovanja multinacionalkam kot sto Tata Consultancy Services, Etsy, Societe Generale Bank, Microsoft, Vodafone in YPO skupine. Moč voditeljstva oziroma Shakti Leadership (sprejemanje ženstvene in moške moči v poslu), kot ga sama poimenuje pomeni usmeritev v nenehno inovativen, posloven scenarij, s ciljem ob tem ne le preživeti, ampak tudi uspeti. Takšna usmeritev in ta pot od nas zahteva velike rezerve odpornosti in navdihujoče energije, kar lahko črpamo le iz »Shakti« - neskončnega vira moči v nas, ki nas v celoti predstavlja, spodbuja našo ustvarjalnost in spodbuja spremembe. Če ste to sprejeli kot "poziv na pustolovščino", ste sebi ponudili priložnost za eksponentno preobrazbo in možnost, da v sebi odkrijete „eliksirje“ za vas in vaše podjetje.

 

PRIJAVA

 

26. 3. 2020 bo  prof. dr. Satoshi Tsujimoto, izvršni direktor podjetja Nielsen, ki se ukvarja z nevromarketingom oziroma z zagotavljanjem razumevanja potrošniških navad in nevroznanostjo, bo na predavanju »Lift creative ROI with neuroscience: winnning with consumers in the age of distraction« predstavil kako na podlagi izsledkov nevroznanosti svetuje strankam pri rasti in zaželenosti njihovih blagovnih znamk. Gre za svetovanje z uporabo izsledkov nevroznanosti in uporabe nezavednega odziva potrošnikov na oglaševanje, kreativno strategijo in umestitev blagovne znamke. Po predavanju boste vedeli, zakaj se v določenih situacijah odločamo za nakup na način, kot se odločamo.
 

Vljudno vabljeni! Vsi dogodki so brezplačni!

 

Napovednik prihajajočih delavnic najdete tukaj.

 

 


Delavnice v okviru Kompetentne Slovenije sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti ter Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.