11.06.2018
Udeleženci delavnice »Razvoj strategije lastne blagovne znamke« so pozicionirali svoja podjetja ter oblikovali slogane

Ekipa KOC 2.0 je v četrtek, 7. junija 2018, organizirala uspešno delavnico »Razvoj strategije lastne blagovne znamke« v izvedbi priznane strokovnjakinje marketinga, komunikacije ter upravljanja blagovnih znamk mag. Metke Hrovat.

Mag. Metka Hrovat ima 20 let izkušenj v operativnem in strateškem marketingu, komunikaciji ter upravljanju blagovnih znamk in vodenju podjetij. Deset let je praktične izkušnje kot direktorica marketinga pridobivala v založništvu in proizvodnih podjetjih, deset let pa kot svetovalka uprav več slovenskih podjetij, ter kot članica in predsednica uprave slovenskega tekstilnega podjetja. Danes opravlja tudi funkcijo poslovne direktorice Polzele d.o.o. – v stečaju. Brand Trustu se je pridružila pred šestimi leti in se usmerila v delo z mednarodnimi korporacijami, ki delujejo na vseh evropskih trgih. Je specializirana za poslovno prestrukturiranje.

 

Udeleženci delavnice so po korakih na lastnih primerih definirali vrednote blagovne znamke (podjetja), izbrali njene »peak performace« (tisto, v čemer smo resnično najboljši), znamko pozicionirali in nato oblikovali še slogan.


Udeleženci so delavnico ocenili kot odlično:

       »Zelo uporabna tema v pravem trenutku za naše podjetje.«

        »Predavateljica - znanje na podlagi konkretnih izkušenj v praksi.«
      »Všeč so mi bile praktične vaje, ki smo jih lahko naredili za svoje primere. Všeč mi je bila energija predavateljice, ki je naredila delavnico zanimivo in pa celostni pristop k področju.«

 »Osebni pristop.«

 

Več o Kompetentni Sloveniji in o napovedniku prihajajočih delavnic lahko preberete tukaj. V kolikor bi se želeli prijaviti na katero izmed njih, vas prosimo, da sledite povezavam, ki so navedene v vabilih.

 

Projekt sofinancirata Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

 

Udeleženci delavnice »Razvoj strategije lastne blagovne znamke« so pozicionirali svoja podjetja ter oblikovali slogane
Udeleženci delavnice »Razvoj strategije lastne blagovne znamke« so pozicionirali svoja podjetja ter oblikovali slogane
Udeleženci delavnice »Razvoj strategije lastne blagovne znamke« so pozicionirali svoja podjetja ter oblikovali slogane
Udeleženci delavnice »Razvoj strategije lastne blagovne znamke« so pozicionirali svoja podjetja ter oblikovali slogane
Udeleženci delavnice »Razvoj strategije lastne blagovne znamke« so pozicionirali svoja podjetja ter oblikovali slogane

Na vrh